Newsletter
polityka prywatnościAktualności
SZKOLENIA HYBRYDOWE
Szanowni Państwo, okres covidowy przyczynił się do znacznego zwiększenia zakresu usług szkoleniowych świadczonych...
Archiwum CzytajAnkiety
Jak oceniasz nową stronę firmy?
PROMOCJA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO – PROMOCJA OFERTY EDUKACYJNEJ
550.00 zł
Najbliższe terminy:
„Towar”, jakim jest wykształcenie na poziomie wyższym podlega takim samym prawom marketingu, jak wszystkie inne towary i usługi obecne na rynku. Nie zmienia to faktu, że przez swoją specyfikę wymaga podejścia szczególnego. Oferowane szkolenie pozwoli Państwu zrozumieć specyfikę szkolnictwa wyższego w odniesieniu do działań PR-u oraz szeroko rozumianego marketingu.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Określenie „produktu” szkolnictwa wyższego. Specyfika i jej implikacje.
2. Określenie grupy docelowej przekazów marketingowych.
3. Określenie zakresu działań z obszaru wewnętrznego i zewnętrznego PR (np. ambasadorzy marki, lider opinii, etc.).
4. Zasady spójnej komunikacji marketingowej w odniesieniu do szkolnictwa wyższego.
5. Specyfika i różnicowanie komunikatów oraz narzędzi komunikacji w przekazach marketingowych w szkolnictwie wyższym.
6. Narzędzia wykorzystywane w komunikacji marketingowej:
a) z obszaru media relations:
- media społecznościowe,
- monitoring mediów,
- media tradycyjne.
b) z obszaru PR:
- PR wewnętrzny,
- PR zewnętrzny.
c) inne:
- system identyfikacji wizualnej
- zarządzanie kryzysowe w szkolnictwie wyższym
7. Mediaplan:
a) ilość działań promocyjnych,
b) rodzaj podejmowanych działań,
c) terminarz działań promocyjnych.
8. Case study:
a) w odniesieniu do szkolnictwa publicznego,
b) w odniesieniu do szkolnictwa niepublicznego.
9. Część praktyczna.
10. Pytania i wnioski, konsultacje indywidualne.
Elementy składowe:
a) „produkt” oferowany przez szkolnictwo wyższe wymaga zrozumienia wykraczającego poza rozumienie samej idei szkolnictwa i samej idei marketingu. „Produkt” ów jest wyjątkowy, co przekłada się często na podejmowanie działań odbiegających od przyjętych schematów. Ilość podmiotów rynkowych oferujących usługi w przedmiotowym obszarze wymusza podejmowanie działań wyjątkowych, choć wpisujących się w szerokie, ogólne tło.
b) określanie grupy docelowej – wbrew pozorom grupą docelową promocji w szkolnictwie wyższym nie są jedynie potencjalni studenci. Do grupy tej zaliczają się również rodzice potencjalnych studentów oraz szeroko pojmowane – otoczenie społeczno-gospodarcze.
c) działania z obszaru PR, często nieświadomie, mylone są z działaniami reklamowymi. W odniesieniu do szkolnictwa wyższego zagadnienie to jest szczególnie trudne (tym bardziej w kontekście szkolnictwa niepublicznego). Jednym z głównych problemów jest znaczne zróżnicowanie grupy docelowej, a co za tym idzie – znaczne trudności związane z ustaleniem jednolitej linii przekazu. To kluczowa sprawa, ponieważ – „jeden niezadowolony jest głośniejszy, niż setka zadowolonych”
d) spójność przekazu jest kluczowa w budowaniu wizerunku i promocji oferty instytucji oświatowej. Do jej osiągnięcia niezbędne jest zrozumienie specyfiki i dobranie odpowiednich narzędzi.
e) w komunikowaniu z otoczeniem należy bezwzględnie porzucić indywidualne preferencje. Język komunikacji musi być zróżnicowany w zależności od grupy docelowej. Ten pozorny truizm nastręcza wiele kłopotów wynikających ze specyfiki szkolnictwa wyższego. Bardzo często tradycjonaliści obecni w strukturach akademickich nie godzą się na swoistą infantylizację przekazu nie patrząc na płynący z analiz feedback.
f) współczesna rzeczywistość komunikacyjna posiłkuje się nowoczesnymi technologiami. Część z nich należy do kategorii ogólnodostępnych, inne są dedykowane określonym instytucjom – w tym związanym ze szkolnictwem wyższym.
PROWADZĄCY SZKOLENIE:
dr MACIEJ ULITA
Absolwent Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie, na którym uzyskał także stopień naukowy doktora.
Obecnie Rzecznik prasowy jednej z dużych uczelni publicznych, wcześniej Dyrektor Biura Prasowego, Rzecznik prasowy i Prodziekan ds. kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w uczelni niepublicznej.
Swoje zainteresowania koncentruje wokół mediów, social media, problematyki komunikacji społecznej, w tym kreowania polityki informacyjnej i PR. Specjalizuje się także w problematyce wystąpień publicznych i autoprezentacji oraz tworzenia i realizacji strategii marketingowych m.in. w szkolnictwie wyższym.
CENA SZKOLENIA:
550 zł netto*
PROMOCJA !!!
- 530 zł*/osoba - w przypadku zgłoszenia z danej instytucji 2 osób
- 510 zł*/osoba - w przypadku zgłoszenia z danej instytucji 3 lub więcej osób
- w przypadku przesłania zgłoszenia na co najmniej 14 dni przed terminem szkolenia dodatkowy rabat w wysokości 20 zł
(* w przypadku finansowania szkolenia w ponad 70% ze środków publicznych podlega ono zwolnieniu z VAT, w pozostałych przypadkach do cen należy doliczyć VAT 23%)
INFORMACJE DODATKOWE:
Zapewniamy :
- wykwalifikowaną kadrę ekspertów - praktyków z zakresu realizowanej tematyki szkolenia
- certyfikat ukończenia szkolenia
- wydrukowane materiały szkoleniowe i pomocnicze, notatniki i długopisy
- całodzienny serwis kawowy i przekąski
- obiad
ZGŁOSZENIA :
W celu udziału w szkoleniu należy:
- zarejestrować się na szkolenie na stronie www.qualitas.edu.pl w zakładce "Formularz zgłoszenia", UWAGA: w polu "Koszt uczestnictwa" należy podać obliczoną wartość zamówienia (cena x ilość uczestników - ewentualne rabaty)
- po rejestracji na stronie internetowej firmy otrzymają Państwo na podany adres e-mail formularz zgłoszenia w formacie PDF,
- formularz należy wydrukować, podpisać i przesłać na adres e-mail: szkolenia@qualitas.edu.pl (skan) LUB faksem na numer tel. (81) 851-04-40
- formularz powinna podpisać osoba uprawniona do reprezentacji Uczelni, dzięki przesłaniu podpisanego formularza nie będą musieli Państwo wnosić przedpłaty (jak to jest często w innych firmach), a płatność będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury z terminem płatności 14 dni po szkoleniu
Ø otrzymacie Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia, a następnie wiadomość potwierdzającą odbycie się szkolenia (najpóźniej na 5 dni przed szkoleniem) wraz z informacjami logistycznymi
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów:
Robert - tel. 603-282-786; Paweł - tel: 604-064-222