Newsletter
polityka prywatnościAktualności
SZKOLENIA HYBRYDOWE
Szanowni Państwo, okres covidowy przyczynił się do znacznego zwiększenia zakresu usług szkoleniowych świadczonych...
Archiwum CzytajAnkiety
Jak oceniasz nową stronę firmy?
O nas
Wywodząc się ze środowiska szkolnictwa wyższego doskonale zdajemy sobie sprawę z trudności na jakie natrafiają Uczelnie w codziennym funkcjonowaniu. Wiemy również jak ważne dla rozwiązania występujących w funkcjonowaniu Uczelni problemów, są usługi szkoleniowo-doradcze. Pozwalają one na przekazanie aktualnego stanu prawnego w danej dziedzinie, kształtowanie kompetencji pracowników niezbędnych do zapewnienia sprawnej i zgodnej z prawem obsługi Uczelni, czy wreszcie umożliwiają tak cenną wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia. Wszystko to wpłynęło na staranny dobór kadry - atutem naszych trenerów i doradców jest nie tylko bogata wiedza teoretyczna, ale przede wszystkim tak bardzo poszukiwane na rynku doświadczenie praktyczne związane z rozwiązywaniem problemów z jakimi stykać się mogą Uczelnie w swojej działalności. Wśród naszych trenerów są osoby bezpośrednio zaangażowane w tworzenie i opracowywanie zmian ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym oraz stosownych rozporządzeń, co jest gwarancją ich wysokich kompetencji.
Chcielibyśmy, aby szeroki wachlarz szkoleń, prowadzonych przez specjalistów i praktyków, pozwolił w pełni wykorzystać potencjał Państwa Uczelni oraz zarządzać nimi w sposób zgodny z obowiązującym prawem i dobrymi praktykami w szkolnictwie wyższym.
Nie ograniczamy się do organizowania szkoleń otwartych, poprzez usługi doradcze rozwiązujemy również problemy, z którymi bezpośrednio boryka się dana Uczelnia. Organizujemy także szkolenia zamknięte w siedzibie uczelni, które pozwalają nam skupić się na zagadnieniach ważnych dla danej grupy szkoleniowej, co daje możliwość głębszego omówienia istotnych zagadnień i problemów które występują w danej Uczelni.
Nasz zespół stanowi gwarancje rzetelnej, praktycznej wiedzy, jaką będziemy się starali przekazać Państwu podczas naszych szkoleń. Nasza oferta będzie stale rozwijana i uzupełniana o kolejne zagadnienia, których znajomość może być Państwu przydatna w codziennym funkcjonowaniu.
Liderem naszego zespołu jest wieloletni szkoleniowiec z zakresu problematyki szkolnictwa wyższego, który zrealizował już ponad 1000 godzin szkoleń, a przede wszystkim aktywny praktyk, zajmujący kolejno różne stanowiska w uczelniach, który w praktyce miał okazję rozwiązywać wiele problemów na jakie napotykały uczelnie w swojej działalności oraz świadczyć usługi doradcze na rzecz wielu jednostek w systemie szkolnictwa wyższego. Aktywny uczestnik procesu legislacyjnego, zaangażowany w prace nad kolejnymi nowelizacjami ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym oraz prace nad tzw. pakietem pięciu ustaw naukowych na forum Komisji Edukacji, Nauki i Młodzieży Sejmu RP oraz Podkomisji Stałej d. Nauki i Szkolnictwa wyższego. W latach 2008 i 2009 członek Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz wieloletni Rzecznik Praw Doktorantów przy Krajowej Reprezentacji Doktorantów. Informacje o liderze zespołu oraz referencje znajdą Państwo na końcu oferty.
Główny koordynator szkoleń jest od wielu lat jest związany ze środowiskiem szkolnictwa wyższego. Począwszy od pełnienia funkcji w samorządzie studenckim, po pełnienie funkcji Przewodniczącego Krajowej Reprezentacji Doktorantów. W trakcie kariery zawodowej pełnił funkcje doradcy Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz eksperta w Biurze Ministra, eksperta zewnętrznego ds. doktoranckich w Polskiej Komisji Akredytacyjnej oraz Dyrektora Biura Rektora na jednej z uczelni publicznych. Bogate doświadczenie pozwoliło mu zdobyć wiedzę z zakresu funkcjonowania studiów III stopnia, wewnętrznych systemów zarządzania jakością oraz efektywnego zarządzania uczelnią wyższą
Jesteśmy także otwarci na wszelkie sugestie i propozycje z Państwa strony !
Zapoznaj się z listą naszych głównych wykładowców i ekspertów
O NASZYCH SZKOLENIACH
Grupa docelowa:
Szkolenia przeznaczone są w szczególności dla pracowników uczelni odpowiedzialnych między innymi za:
- kształcenie, w tym organizację procesu kształcenia
- kadry i płace,
- studia doktoranckie,
- obsługę procesu nadawania stopni naukowych,
- pomoc materialną dla studentów i doktorantów,
- tworzenie wewnętrznych aktów normatywnych,
- ochronę danych osobowych,
- promocję i obsługę medialną,
- zarządzanie uczelnią.
Poszczególne szkolenia przeznaczone są również dla osób odpowiedzialnych za politykę kadrową na uczelni, nadzór nad organizacją i realizacją procesu kształcenia, kierowników studiów doktoranckich oraz członków komisji stypendialnych, czy osób pełniących funkcje kierownicze w uczelniach, a także odpowiedzialnych za politykę finansową, czy działania restrukturyzacyjne.
Cel szkoleń:
Tematyka i zawartość merytoryczna programów szkoleń ma na celu umożliwienie uczestnikom nabycia wiedzy, a często także umiejętności, niezbędnych w pracy zawodowej i wykonywania obowiązków związanych z funkcjonowaniem uczelni w różnych obszarach jej działalności.
Zawartość merytoryczna szkoleń jest stale aktualizowana i dostosowywana do zmieniającej się sytuacji prawnej, co pozwala uczestnikom na zdobycie aktualnej wiedzy.
Materiały szkoleniowe:
Uczestnicy szkoleń otrzymują materiały szkoleniowe w formie papierowej lub/i elektronicznej. Materiały te zawierają prezentację oraz najczęściej pakiet aktów prawnych związanych z tematyką szkolenia – ułatwiających poruszanie się w omawianych zagadnieniach, a także w praktycznym wykorzystaniu wiedzy zdobytej na szkoleniu podczas wykonywania pracy zawodowej.
Konsultacje i dostosowanie szkolenia do docelowej grupy szkoleniowej:
W przypadku szkoleń zamkniętych uczestnicy szkolenia mają możliwość wcześniejszego sformułowania pytań związanych z tematyką szkolenia, co umożliwia dostosowanie szkolenia do indywidualnych potrzeb danej grupy.
Dodatkowo uczestnicy szkoleń zarówno otwartych, jak i zamkniętych mają możliwość wyjaśnienia wątpliwości związanych z danym szkoleniem drogą elektroniczną w okresie tygodnia od przeprowadzenia szkolenia; umożliwia to uzupełnienie wiadomości i wyjaśnienie wątpliwości, które zrodziły się już w praktycznym wykorzystaniu wiedzy nabytej na szkoleniu.
Jakość:
Zarówno programy, jak i zawartość merytoryczna szkoleń konsultowane są zawsze dodatkowo z innymi ekspertami z zakresu szkolnictwa wyższego w celu usunięcia ewentualnych wątpliwości i błędów.
Każde szkolenie kończy się ewaluacją dokonaną przez jego uczestników, której wyniki wykorzystywane są do modyfikacji zawartości merytorycznej szkolenia, metod prowadzenia zajęć, materiałów szkoleniowych i rozwijania oferty.